Wednesday, August 10, 2011

Hindi Movie U R My Jaan - Wiki, Showtimes, Music, Reviews, Trailers, Events, Box Office, Videos, News

Hindi Movie U R My Jaan - Info, News, Showtimes, Music, Reviews, Trailers, Events, Box Office
Hindi movie U R My Jaan in USA. Showtimes, Theaters and Tickets

U R My Jaan (Hindi)
Himani Shivpuri, Mikaal Zulfikaar, Priti Soni
Music: Sanjeev Darshan
Director: Aron Govil
Producer: Aron Govil

Click the link below for the updated showtimes for Hindi movie U R My Jaan in USA.
U R My Jaan in USA. Showtimes, Theaters and Tickets

Click the link below for the Latest updates, reviews, songs, videos for Hindi movie U R My Jaan.
U R My Jaan - Info, Reviews, Blogs, Tweets, News, Music and Updates

Tags:
Hindi movie U R My Jaan,Hindi movie U R My Jaan Wiki,Hindi movie U R My Jaan in USA,Hindi movie U R My Jaan showtimes in USA,Hindi movie U R My Jaan show timings in USA,Hindi movie U R My Jaan running showing playing theaters in USA,Hindi movie U R My Jaan news reviews songs trailers videos box office songs